Waarmee de bezoeker op je site helder inzicht in problemen of dilemma's krijgt en zo beter kan besluiten óf en welke producten of diensten die jij biedt, nodig heeft.
Je leert hoe je quizzen kunt gebruiken om jouw doelgroep beter te leren kennen en de behoeften en interesses te begrijpen, waardoor je productontwikkeling verbetert en je potentiële klanten gepersonaliseerde aanbiedingen kunt doen die aansluiten bij hun wensen.
Ontdek wat de beste manier is waarop je de emailadressen kan verzamelen, zodat het een uitstekend instrument wordt om je lijst te laten groeien. En leer daarnaast hoe je quiz een uitstekende basis voor een salesfunnel wordt, waarin je gericht kunt opvolgen en op het juiste moment Call to Actions kunt doen.
Je krijgt tips over met welke gratis en betaalde tools je de quizzen maakt, die goed met jouw emailmarketing-systeem, zoals Autorespond, samenwerken. Zodat je de mogelijkheid krijgt om goede overzichten te krijgen van de informatie.
Het maken van de quiz of test kan in een paar eenvoudige stappen. We geven jou de handleiding hiervoor en leren hoe je chatGTP hiervoor inzet.
Specialist in email marketing
Specialist in websites en conversie