Versterkt de LinkedIn nieuwsbrief jouw emailmarketing of niet?

LinkedIn-nieuwsbrief, interessant of niet?

Het is sinds een tijdje mogelijk om via LinkedIn een nieuwsbrief te sturen aan je relaties.

De linkedIn nieuwsbrief mag alleen verstuurd worden als er toestemming is gegeven, net als bij een gewone nieuwsbrief en dat is gelukkig precies zoals het hoort. Misschien krijg je ook iedere dag wel een paar uitnodigingen om deze te mogen ontvangen. Laat je deze links liggen, of accepteer je ze?

Er zitten veel haken en ogen aan de LinkedIn-nieuwsbrief. Het is dus zeker interessant om te ontdekken of het misschien je emailmarketing in zijn geheel kan versterken of dat het juist je normale nieuwsbrief gaat opeten en in dat laatste geval moet je het zeker niet doen.

Eén van de LinkedIn nieuwsbrieven die ik wel wilde ontvangen is van Hanneke Andringa, terwijl ik haar nieuwsbrief al ontving die ze via Autorespond verstuurt.

Hanneke is Linkedin-strateeg, heeft een achtergrond als marketeer, communicatiemanager en businesscoach. Ze ziet LinkedIn ziet zij als een ideaal platform om jezelf als deskundige te profileren, om contacten te leggen en te onderhouden, je content slim te benutten. En om klanten te krijgen!

In een zoomsessie heb ik haar vragen gesteld over de Linkedin-nieuwsbrief. Aan de orde komt het volgende: welke contentstrategie werkt het beste wanneer je twee nieuwsbrieven hebt? Hoe zit het met de regels rondom afmelding? Kan jouw lijst groeien met behulp van de LinkedIn-nieuwsbrief?

Klik hier voor info& aanmelden ‘Kan de LinkedIn-nieuwsbrief jouw emailmarketing versterken’

gerelateerde artikelen

Reacties