De trainer en de tools
Autorespond biedt een uitgebreide oplossing voor trainingsbureaus, die verder gaat dan alleen het versturen van nieuwsbrieven. Een middelgroot Nederlands trainingsbureau heeft voor ons de voordelen van Autorespond voor zowel live als online trainingen op papier gezet, in een email die we ontvingen. Ze gebruiken onze applicatie om hun bedrijfsprocessen te stroomlijnen, zoals het aanmelden van deelnemers, het beheren van groepen en het afhandelen van betalingen via de ‘checkout’-functie.
Met Autorespond kan het team efficiënt samenwerken, dankzij een centrale opslag van teksten en een automatisch bijgewerkte mailinglijst. Dit maakt het eenvoudig om trainingen te organiseren en de communicatie met klanten te beheren. De mogelijkheid om deelnemers te checken via QR-codes en de automatische wachtlijstfunctie bij volle groepen zijn extra voordelen.
Lees onderin welke kosten het trainingsbureau moet maken voor het Autorespond-gebruik.
Nieuwsbrieven sturen én bedrijfsprocessen onder één dak
Wanneer je bij Autorespond zit, merk je als trainer of coach al snel dat je met Autorespond veel méér kan dan alleen je nieuwsbrief versturen. De nieuwsbrieven die we voor je versturen zorgen dat je aanmeldingen krijgt en dat je groepen vol komen te zitten, als het goed is. Maar daarna ondersteunen we je verder met je bedrijfsprocessen.
Hoe werkt een trainingsbureau met Autorespond?
We ontvingen een e-mail van een middel groot Nederlands trainingsbureau, dat Autorespond gebruikt vanwege de volledigheid van de applicatie. Ze schreven:
Wat zijn de kosten van Autorespond?
Nadat we het bureau bedankt hebben voor hun uitgebreide beschrijving van de bedrijfsprocessen, hebben we uitgezocht wat de gemiddelde uitgaves zijn die dit trainingsbureau moet betalen om Autorespond te gebruiken. Ze maken gebruik van onze beide modules; dus de mail-functionaliteit én de shoppingcart. Ze hebben +/_ 7000 relaties in hun systeem en betalen voor het totale pakket zo’n 100 euro per maand.
Recommend0 recommendationsPublished in Verhalen van klanten
Reacties