Met ‘quiz-marketing’ goede leads en klanten krijgen
Quizzen aanbieden op je site kan fantastische resultaten opleveren voor jouw bedrijf. Het kan beschouwd worden als een uitstekend marketing-instrument voor jou als ondernemer:
- Dat speels is en interactief voor de bezoeker op je site.
- Waarmee je jouw potentiële klant helpt om een probleem helder te krijgen of dilemma’s bloot te leggen en om een goede keuze daarin te maken.
- Maar wat jou tegelijkertijd belangrijke input en informatie geeft, waarmee je je aanbod nog beter kunt afstemmen op je doelgroep.
- Waarmee jouw lijst goed groeit, omdat het een gratis weggever is.
- Waarmee je potentiële klanten zeer doelgericht aanbod kunt doen en kunt opvolgen en waarmee je dus heel effectief in je marketingstrategie kunt worden.
- Wat jou dus ongekend goede leads, prospects, klanten en omzet oplevert.
Ik heb het over ‘Quiz-marketing’. Het kan daarbij inderdaad om een quiz gaan, maar ook om een zelftest, online scan, toets of enquête, etc.
Voor welke ondernemingen is dit interessant? Voor iedereen, van bamboe-verkoper tot leiderschapscoach. Jij gaat ze zo helpen met kiezen.
Dit roept de volgende vragen op: Hoe maak je zo’n quiz/test zonder dat het je veel tijd kost? Kan chatGTP je hierbij helpen? Wat heb je aan tools nodig om een quiz te maken en op je site aan te bieden? En hoe zorg je dat je er mensen uit je doelgroep mee op je lijst krijgt? En last but not least, hoe ga je om met de nieuwe kansen voor opvolging?
Om op al deze vragen antwoord te geven, organiseer ik samen met Elmar Haker (Platform Essentials) een webinar over quiz-marketing.
In dit gratis webinar ‘Met Quiz-marketing ongekend goede leads en klanten krijgen en je omzet verhogen’ van 6 juni a.s. leg ik samen met Elmar Haker uit hoe je dit aanpakt. Kijk hier voor info & aanmelding.
Recommend0 recommendationsPublished in Tips & Trends
Reacties